Cine suntem
Website-ul www.soseteledesperecheate.ro este administrat de Popa Raluca Roxana PFA, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J: F12/1594/12.07.2021, având Codul Unic de Înregistrare: 4457740. Sediul social este la adresa str. Bisericii Ortodoxe, în loc. Baciu, jud. Cluj.
Pentru mai multe detalii, scrie un e-mail la salut@soseteledesperecheate.ro.
Datele bancare ale furnizorului de carte:
Beneficiar: Popa Raluca Roxana PFA
IBAN: RO74 BTRL RON CRT 0609 7411 01
Acceptare Termeni și Condiții
Prin accesarea, utilizarea sau achiziționarea unui material, conținut sau produs de pe acest website, ești de acord să respecți Termenii și Condițiile. Administratorul nu este obligat să te informeze cu privire la orice modificări ulterioare, survenite la nivel de website sau conținut al acestuia.
Interacțiunea cu website-ul
Prin accesarea acestui website, îți acorzi consimțământul cu privire la stocarea IP-ului tău.
Prin scrierea de comentarii pe website, acesta va colecta datele înscrise în comentariu, precum și adresa ta IP, în calitate de vizitator.
Pentru a afla mai multe despre cum să păstrezi caracteristica de anonim, vizitează https://automattic.com/privacy/ și citește mai multe cu privire la politica de securitate disponibilă prin serviciul Gravatar.
Prin plasarea de comenzi pe website (prin formular Google Form), îți acorzi consimțământul cu privire la stocarea și utilizarea informațiilor necesare onorării comenzii.
Media
Este interzisă descărcarea sau copierea conținutului acestui website (imagini, elemente grafice, text, servicii sau bunuri etc.), fără permisiunea autorului în scris.
Vizitatorul sau cumpărătorul înțelege că administratorul și asociații săi dețin drepturile integrale de proprietate intelectuală și industrială. Drepturile de autor sunt menținute și după achiziția unui produs.
Comandă, livrare, facturare, plată
Comanda se face direct pe website, prin adăugarea în coș a numărului de produse dorite. Cumpărătorul va începe procedura de efectuare a plății sau checkout, care cuprinde oferirea de informații despre livrare, facturare și realizarea efectivă a plății prin procesatorul de plăți Stripe. Ultimul pas este primirea de către client a unui email de confirmare a comenzii.
Odată cu efectuarea comenzii, cumpărătorul este de acord să fie contactat, dacă este cazul, în scopul finalizării tranzacției/ livrării, fie telefonic, fie prin e-mail sau, doar în cazuri excepționale, față în față.
Facturarea se face pe baza datelor furnizate de cumpărător. Administratorul se obligă să emită factura și să o transmită cumpărătorului prin e-mail.
Livrarea se poate realiza prin curier sau prin predare personală (în cazul livrărilor în Cluj-Napoca, Florești și Baciu). Opțiunea de livrare este selectată la momentul checkout-ului. În cazul selectării serviciilor de curierat, este solicitată o taxă de 15.00 lei aferentă acestei opțiuni. În cazul selectății opțiunii de predare personală în localitățile menționate anterior, nu se percepe nicio taxă de livrare. Cumpărătorul are dreptul să opteze pentru varianta preferată, la momentul efectuării comenzii online. Așadar, costurile aferente livrării îi revin cumpărătorului, exceptând situațiile în care sunt anunțate oferte/ transport gratuit, printr-un e-mail oficial trimis de administrator.
După cum este afișat pe website, perioada 1-14 noiembrie 2021 este perioada de precomandă. Astfel, livrările (prin curier sau ridicare personală) se vor face începând cu data de 15 noiembrie 2021.
Stoc, preț și garanție produse
Produsele prezentate pe website sunt în stoc, având prețul în lei, conform celor afișate pe pagină. Livrarea este efectuată în 2-3 zile lucrătoatoare, de la momentul confirmării plății. Totuși, perioada de livrare poate varia, în funcție de momentul plasării comenzii (zile de weekend, sărbători legale, etc.). Uneori, pot apărea erori de comunicare cu privire la stocul de produse.
Administratorul garantează că produsele sunt originale și însoțite de factură. Întrucât livrarea este un serviciu externalizat, acesta nu se poate face responsabil de primirea intactă a produselor de către cumpărător. Pentru reclamații, trimite un e-mail la salut@soseteledesperecheate.ro cu subiectul „Reclamație [data calendaristică]”.
Retur
Un produs poate fi returnat în termen de maxim 10 zile (nu sunt acceptate întârzieri nejusitificate). Odată produsul revenit la administrator, este verificat și ulterior, dacă în continuare îndeplinește standardele de calitate, va fi returnată suma de bani aferentă în termen de maxim 10 zile lucrătoare.
Nu sunt acceptate pentru retur produsele care:
- reprezintă o comandă specială
- prezintă urme de uzură/ deteriorare
- au fost desigilate
- au ambalajul original deteriorat/ lipsă
- sunt într-o stare necorespunzătoare pentru a fi revândute
Cookies
Dacă lași un comentariu pe website, poți opta să îți salvezi numele, adresa de e-mail și website în cookies. Acest lucru te va ajuta în viitor, în cazul în care vei plasa un alt comentariu, pentru a nu reintroduce toate datele tale. Aceste cookies vor fi disponibile timp de un an.
Conținut provenit din alte surse
Unele articole de pe acest website pot include conținut (clipuri, imagini, articole etc.) provenit din alte surse. Pentru a accesa acele conținuturi, vei accesa website-urile aferente. Așadar te vei supune politicii website-urilor respective. Acestea pot colecta date despre tine, pot folosi cookies etc. Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect, accesează secțiunea de „Termeni și condiții” (sau similar) aferente paginilor respective.
Obligațiile cumpărătorului
Cumpărătorul este obligat să ofere informații reale (de identificare, contact, facturare) pentru încheierea cu succes a relației de vânzare-cumpărare.
De asemenea, îi revine obligația de a accepta Termenii și Condițiile odată cu lansarea comenzii.
Cumpărătorul va respecta termenii de plată și va achita contravaloarea comenzii, conform facturii primite pe e-mail.
Litigii
Orice neînțelegere se va încheia pe cale amiabilă. În cazul în care această variantă nu este posibilă, părțile vor acționa în instanță. , , et
